Home » » Μekkas - Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΣ DJ ΠΟΥ "ΠΑΙΖΕΙ" ΣΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Μekkas - Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΣ DJ ΠΟΥ "ΠΑΙΖΕΙ" ΣΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Written By VALTOS on Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014 | 10:00 π.μ.


Valtos: Καλησπέρα Νίκο πες μας λίγα λόγια για σένα και την σχέση σου με την μουσική.

Μekkas:Καλησπέρα.
Η σχέση μου με την μουσική ξεκίνησε από μικρή ηλικία , θυμάμαι τον εαυτό μου να πηγαίνω να γράφω κασέτες σε φίλους και σε δισκοπωλεία (το τι έγραφα άσε μην ρωτάς καλύτερα) να αγοράζω όταν είχα λεφτά κανένα βινύλιο.
Θυμάμαι περίμενα πως και πως να βγει ο δίσκος των active member-από τον τόπο της φυγής 1996 νομίζω. Τότε άκουγα αρκετά low bap,hip hop.
Από τα 20 μου άρχισα να δουλεύω μπάρμαν τα πρωινά και το μεσημέρι καθόμουν και έπαιζα μουσική όταν δεν είχε κόσμο.
Aπό τότε μπήκε το μικρόβιο και εδώ και 13, 14 χρόνια περίπου είμαι dj και η μουσική που ασχολούμαι πλέον είναι downtempo και freestyle.



Valtos: Τα τελευταία χρόνια ξέρω ότι ασχολείσαι και με την παραγωγή πες μας κάτι για αυτό.

Μekkas: Nαι τα τελευταία 3 χρόνια έχω που ασχολούμαι με την παραγωγή , να σου πω την αλήθεια όταν έμεινα κ εγώ άνεργος από μια πρωινή δουλειά που ειχα εκτός του djing δεν είχα κάτι να κάνω και αποφάσισα οτι αφού μου αρέσει ας το δοκιμάσω και όπου βγει.
Στην αρχή ξεκίνησα με κάποια re-edits και μετά από λίγο καιρό έκανα και το πρώτο προσωπικό digital ep without dreams) με 4 τραγούδια.

Valtos: Kαι μέσα από αυτό είχες μια επιτυχία που ακούστηκε σε πολλά ραδιόφωνα της χώρας και κυκλοφόρησε και σε μια συλλογή το καλοκαίρι.

Μekkas: Ναι ξεχώρισε το ομότιτλο κομμάτι το Without dreams να σου πω την αλήθεια δεν το περίμενα και μια μέρα που άκουγα ραδιόφωνο χαλαρά το ακούω να μπαίνει ωπ τι έγινε ρε παιδιά λέω...(γέλια). Είναι ωραίο να ακούς μια δουλειά σου στο ραδιόφωνο η την ώρα που πίνεις το ποτό σου να το βάζει ο dj του μαγαζιού. Όσο για την συλλογή που κυκλοφόρησε ναι είναι στην συλλογή Sunset 2 του Αλέξανδρου Χριστόπουλου γνωστή και ως sunset & sunrise και να σου πω και κάτι , όταν μου ήρθε το mail ένα πρωί για να τους δώσω το οκ να συμπεριλάβουν το τραγούδι στο cd έλεγα τους φίλους μου οτι αυτήν την συλλογή την αγοράζω εδώ και χρόνια και δεν περίμενα ποτέ να δω το Mekkas μέσα , να όμως που έγινε κ αυτό.

Valtos: Πρόσφατα συνεργάστηκες και με τον Snk & Snaf πήγες Αθήνα πως προέκυψε η συνεργασία και βγάλατε ενα digital ep με ενα ιδιαίτερο κομμάτι μέσα , το άκουσα και μου έκανε εντύπωση.

Mekkas:(γέλια)...Nα σου πω την αλήθεια χάρηκα πάρα πολύ για την συνεργασία μου με τον Σωτήρη (Snk & Snaf) νομίζω θα μας απασχολήσει πολύ στο μέλλον γιατι ακουσα τι ετοιμαζει. Τώρα στην Aθήνα πέρασα πολύ ωραία παίξαμε μουσική μαζι σε μερικά μαγαζιά περάσαμε ωραία βγάλαμε και τα 2 τραγούδια , προφανώς αναφέρεσαι στο τραγούδι που έχουμε βάλει τον Σεφέρη να απαγγέλλει τον "τελευταίο σταθμό" .

Μιλούσαμε μέσο facebook η αρχή έγινε με ενα δικό του τραγούδι που  έκανα εγω ενα ρεμιξ ε και είπαμε να κάνουμε κάτι μαζί.

Valtos: Πες μας λίγο τι δεν σου αρέσει και τι σου αρέσει όταν παίζεις μουσική.

Μekkas: Δεν μου αρέσει να έρχονται να μου ζητάνε να βάλω κάτι άσχετο από αυτό που ακούνε ή όταν μου λένε βάλε κάτι άλλο.

Δεν θέλω να πω και άλλα γιατί μπορεί να γίνω λίγο κακός. Αυτό που μου αρέσει είναι όταν έρχονται και μου λένε τι ακούμε τώρα; Koψτε το σαζαμ και να ρωτάτε τους dj.

Valtos: To πιο περίεργο που έχεις ακούσει όταν έπαιζες μουσική

Μekkas:Πέρσι έπαιζα μουσική σε ένα μαγαζί στην Θεσσαλονίκη και βλέπω μια κοπέλα έρχεται και μου λέει. Θέλω να μου βάλεις μουσική για παρτούζα...(γέλια). Δεν θα το ξεχάσω αυτό ποτέ.

Valtos: Ετοιμάζεις κάτι για το 2015;

Mekkas: Exω κάποια κομμάτια έτοιμα που δεν τα έχω βγάλει ακόμη αλλά έχω σκοπό να κάνω ένα ολοκληρωμένο άλμπουμ δεν ξέρω πόσο
καιρό θα μου πάρει , δεν θα το εκβιάσω όσο μου πάρει.

Valtos: Τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη.

Μekkas: Ο Moby και οι Thievery corporation.

Valtos: Θα ήθελες να συμπληρώσεις κάτι;

Μekkas: Θέλω να πω ένα μεγάλο μπράβο στους Έλληνες παραγωγούς για τις δουλειές που κάνουν. Δεν θα πω ονόματα γιατί θα μας πάρει όλη την μέρα. Άπλα έχω πιάσει τον εαυτό μου πολλές φορές που παίζω να να συνειδητοποιώ μετά από ώρα οτι παίζω μόνο Ελληνες παραγωγούς χωρίς να το θέλω , η προσωπική μου άποψη είναι οτι δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα απο το εξωτερικό.

Valtos:Ευχαριστούμε Νίκο καλές γιορτές και καλή επιτυχία σε οτι κάνεις.

Mekkas:Εγώ ευχαριστώ καλές γιορτές , υγεία να έχουμε και καλή συνέχεια σε αυτό που κάνετε.


Το κομμάτι Final Station Mekkas FT SNK * SNAF Mε το ποίημα "Τελευταίος Σταθμός" του Γ. Σεφέρη
                           

https://mekkas.bandcamp.com/
https://mekkas.bandcamp.com/album/without-dreams
https://mekkas.bandcamp.com/track/tango-in-the-street
https://mekkas.bandcamp.com/album/re-edits-remixes
https://mekkas.bandcamp.com/album/re-edit-remixes-vol-2
https://soundcloud.com/nikos-mekkas
https://www.facebook.com/nikos.mekkas
Share this article :

2 σχόλια:

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Valtos(i) - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger